Gold status AVD in the company 4life

Gold status AVD in the company 4life

companija-ceg-4life-research
CÉG 4life Research USA

Barcelona, Spanyolország (2023. január 4.) A 4Life Spain 15 éve a Közvetlen Értékesítő Vállalatok Szövetségének (AVD) leányvállalata és igazgatósági tagja. Az AVD-t a Közvetlen Értékesítési Szövetségek Világszövetsége (WFDSA) a 2022-es etikai kódex elismerési programjában arany státuszban részesítette az ágazati etikai kódex terjesztésében, védelmében és napi alkalmazásában végzett folyamatos munkájáért.

A 4Life arra törekszik, hogy olyan termékeket hozzon létre, amelyek megfelelnek és meghaladják a legmagasabb szabványokat, és elkötelezik magukat négy értékük egyike mellett: az elégedettség. A 4Life osztja ezt az elismerést, amelynek célja olyan etikus gyakorlatok ösztönzése és alkalmazása, amelyek a közvetlen értékesítést példaértékű üzleti modelllé alakítják. Ez a díj emelni fogja az etikai normákat és a professzionalizmust az iparágban.

A WFDSA elismerés alapjául szolgáló kritériumok olyan területekre vonatkoznak, mint a tagság, az adminisztráció, a pénzügyi struktúra, a PR, a PR, az etikai kódex, az éves stratégiai terv, a képzés, a kutatás, valamint az üzleti és forgalmazói szolgáltatások.https://www.4life.com/corp/about/company#awards

A 4Life innovatív üzleti alkalmazásokat, eszközöket és tanácsokat kínál, hogy segítse leányvállalatait a lehető legjobb üzlet felépítésében. A konkrét fogyasztói és forgalmazói védelmet illetően a WFDSA Etikai Kódex, amelynek végrehajtásáért az AVD-t is elismerték, olyan elveket hangsúlyoz, mint a világos, részletes és valós információkon alapuló információk átláthatósága. Ez a megkülönböztetés azt a munkát is elismeri, amelyet az AVD a spanyol kereskedelmet szabályozó szabályozási kerettel összhangban a helyes gyakorlati protokollok előmozdítása érdekében végzett.

4LIFE_EURO_VP_RAFAEL_FERNANDEZ_4life
Rafael Fernandes

A 4Life európai alelnöke, Rafael Fernandez: “Az AVD aktív tagjaként határozottan elköteleztük magunkat amellett, hogy egyedi és értéknövelt vásárlói modellünket a tömegfogyasztói iparban helyezzük el. Ez a megkülönböztetés arra késztet bennünket, hogy keményebben és jobban dolgozzunk a népszerűsítés és a megvédés terén. az iparági etikai kódex alkalmazása, amely megerősíti a közvetlen értékesítést annak érdekében, hogy elérjük azt a célunkat, hogy a 4Life-t 2030-ra 3 000 000 új lakással hozzuk létre.”

További információért:
Calvin Jolley
Vállalati kommunikációs alelnök

Vélemény, hozzászólás?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .