2019.05.16
A LUXlife Magazine számos témával foglalkozik, beleértve az utazást, a divatot, a technológiát, valamint az egészséget és a wellnesst, és körülbelül 238 000 előfizetője van Észak-Amerikában, Dél-Amerikában, Európában, Afrikában, Ázsiában és a Közel-Keleten.
A folyóirat három éve kezdte el kiadni az éves díjakat. A mai napig a közvetlen értékesítésen belüli és azon kívüli cégeket sajátos területükön kiváló teljesítményükért ismerték el.
Danny Lee elnök-vezérigazgató: „Ez a legutóbbi díj egy újabb hiteles forrást biztosít a forgalmazóknak, amikor új ügyfeleket mutatnak be a 4Life Transfer Factor termékekkel. Tudományunkat, minőség iránti elkötelezettségünket és kiváló gyártási gyakorlatunkat továbbra is elismerik az Egyesült Államokon belüli és kívüli jelentős publikációk.”
David Lisonbee alapítója és az igazgatótanács elnöke: „Amikor Biancával 1998-ban elindítottuk a 4Life-et, azzal a céllal tettük, hogy a Transfer Factort a világba vigyük. A világszerte működő forgalmazóknak köszönhetően ma már az Egyesült Államok legjobb immunrendszer-kiegészítőinek birtokában vagyunk.”
A 4Life a világ 25 piacán rendelkezik irodákkal a független forgalmazók és ügyfeleik globális hálózatának kiszolgálására.
Calvin Jolley, a 4Life Research vállalati kommunikációs alelnöke
https://hungary.4life.com/corp/news/details/luxlife-names-4life-best-immune-system-supple/4886